Информация Форум об Уилле Смите Ресурсы об Уилле Смите Новости

Просмотр темы
 Распечатать тему
Песенные тексты
Vagon
#1 Распечатать сообщение
Опубликовано 25-04-2009 19:24
Аватар пользователя

Junior Member


Сообщений: 14
Стаж: 23.04.09

Хочу предложить вам выкладывать в эту тему тесты песен Уилла Смита, которые вы находите в сети. Что бы не только вы, но и кто то из гостей мог понять о чем же поет этот замечательный человек.
 
Kassandra
#2 Распечатать сообщение
Опубликовано 25-04-2009 20:04
Аватар пользователя

Member


Сообщений: 53
Стаж: 23.04.09

У меня есть слова песни "Who Am I? " :

Will smith f/ rodney jerkins, mc lyte, & tatyana ali
[rodney jerkins]
Darkchild, big will, 2000
Bust out, shake it up now
Come on, come on
And shake it up now
Who am i?
You know, you know
Big will, ya ready?
Come on

[will smith]
When I was a lad I used to dream that (one day)
I'd earned the cream that make phat rocks gleam
Phat rhymes to make it seem that I was like bill gates
Writing lines, seal fates
Power to change the whole set
For exposure or forfeit
And with the wicked sense on how to get the picket fence
Envisioned a hot life, hot wife
Wanted a crib, well a palace like south fork on dallas
With lights simmer trees for the ambiance
I been up and down and high and low
Fly with dough, broke looking grimy yo
My shiny glow definitely ain't cause of my bentley
It's something that my fam put in me
Who am i? you ask
The guy with the razzmatazz with ten duffel bags packed with pazazz
In the past cut twice by the ladies of my life
Boom stitched up by my wife
Who am i?
It's suffice to say found gold in my heart
Put the ice away
Nicer day, live foul homie it's a price to pay
Even when it's rainy still I say it's nice to day
Who am i?
That brother with the platinum plaque
With the strength to stand and say gangsta rap was whack
The fact is that when that brother rap or act
Hold position, front of the pack
Who am i?

[tatyana ali]
I be fully educated
Not the one to play with
And I find that some of y'all hate it
But you wanna know baby
Who am i?
I be fully educated
Not the one to play with
And I find that some of y'all hate it
But you wanna know baby
Who am i?

Baby if you really wanna know about me
I'll tell you who I am
I'll tell you I be not the one for games
But if you're right with me
I know I'll do the same

I be fully educated
Not the one to play with
And I find that some of y'all hate it
But you wanna know baby
Who am i?
I be fully educated
Not the one to play with
And I find that some of y'all hate it
But you wanna know baby
Who am i?
(l-y-t-e)

[mc lyte]
Who am i?
You dare to ask
The same female that hailed from brooklyn and wailed on that ass
I'm your worst nightmare, you're best wet dream
Break the bank papi cause we're coming for the cream
And while I'm in the world ain't none of y'all safe
Hold face, sell a million and you still won't equate
So who am i? it ain't hard to tell
Like staying on track cause you thinking I fell
See a lot know my face but a few know me well
Just who I am is the one to make ya gel
Who am i? the chick that keeps spittin'
Taking back all my snip that was bitten
Rewritten dangerous laison
With the shades on
Making sure the track stays on
Days on end I'll be that one true friend
That will always be around when the world falls down
I'm honest to the bone
No question, suggest
You don't wanna know
I give the truth, nothing less than
I'm sweet with a heart to fit
Smart as a whip
You feed me well but I'm still hard to get
I'm like a calculus problem hard to solve
Study me well if you wanna get involved
And even after that I'm still unpredictable
Now who am i? I'm unforgettable

[tatyana ali]
I be fully educated
Not the one to play with
And I find that some of y'all hate it
But you wanna know baby
Who am i?
I be fully educated
Not the one to play with
And I find that some of y'all hate it
But you wanna know baby
Who am i?
I be fully educated
Not the one to play with
And I find that some of y'all hate it
But you wanna know baby
Who am i?
I be fully educated
Not the one to play with
And I find that some of y'all hate it
But you wanna know baby
Who am i?
 
freshman
#3 Распечатать сообщение
Опубликовано 09-05-2009 11:05
Аватар пользователя

Junior Member


Сообщений: 30
Стаж: 29.04.09

1000 kisses

[Will]
Uh
Ha ha
Yeah yeah yeah yeah
Uh
Ha ha
Yo yo
Uh
Whoo
A one two a one two

[Will]
I-I-I-I woke up this morning
Looked at ya picture
Think about when I'm a get wit'cha
Hit ya on the two-way simply to say I gotta see you today
They say love is a gamble and if so, I'm the Bilagio I can't lose
And I guess that make you the mirage
Wait you more exotic than that you like the Taj Mahal momma
You a treasure to me life with you is a plesure to me
And I'm a make sure no man ever measure to me
Like Run and D you and me are together forever
I got an interview to do (whoo)
Then to the plane, that too (whoo)
Uh wear that black dress boo (whoo)
Then close your eyes and open your heart and I'm a give you

All my love
A thousand kisses from you is never to much
All my love
Never too much never too much never too much
Uh huh uh huh
And I just don't wanna stop
Never too much mever too much

[Jada]
Woke up this morning to invite and couldn't wait to write you
I hit you back then kissed three little kids that look just like you
Love is magic can't explain and sometimes it just happens
Saw your picture you're so silly boy you keep me laughing
I've got a photo shoot can't concentrate my mind is roamin'
Because it's 4 o'clock and at 5:15 you are comin' home and
You know my heart you know my thoughts so ruffneck yet you're tender
The only person ever locked up safe was to surrender

All my love (yeah yeah yeah yeah yeah)
A thousand kisses from you is never to much
All my love
Never too much never too much never too much
Uh huh uh huh
Cause I just don't wanna stop
Never too much mever too much

[Will]
The way you walk wanna make me say (yeah yeah yeah yeah yeah yeah)
[Jada]
The way you love me make me wanna say (yeah yeah yeah yeah yeah yeah)
[Will]
Girl the way you look wanna make me say (yeah yeah yeah yeah yeah yeah)
[Jada]
Just so you all wanna make me say (yeah yeah yeah yeah yeah yeah)
[Will]
Yo yo me and more it's like a Picasso painted your ora
It's like Beehtoven composed your vocal tones
Wrote band inspired hand sculpted you the desire of man (uh)
Michel Angelo grieves inside you
Seeds of my wildest dreams fertilized in your eyes
Your compationate and your passion is how you ration it
That makes me swear you was trained how to take me there
Rarely I seen faith be fared
We got a stroke of grace
Remember you was countin me out?
It's crazy we had times of doubt right?
And since the dawn of time written history
Better men better poet than me
Have tried to set verse to the love they knew
Dead to words judge what I do when I give you

A thousand kisses from you is never to much
All my love
Never too much never too much never too much
Uh huh uh huh
And I just don't wanna stop
Never too much mever too much

Big Will
Lil' Jaden
Ha ha
2002
Tra-Knox
What?
All my love
Everything I got baby

[Jaden:] Mommy I love you
[Jada:] Aww I love you sweetie
[Jaden:] I love you too. All the way to the moon
[Jada:] I love you to the moon
[Jaden:] Huh?
В связи с мировым финансовым экономическим кризисом свет в конце туннеля был отключен для экономии электроэнергии.
 
smart
#4 Распечатать сообщение
Опубликовано 21-01-2010 11:49
Junior Member


Сообщений: 19
Стаж: 20.01.10

хочу оставить ссылку http://www.wsmit.ru/content/category/38/103/186/
 
ie-th32l
#5 Распечатать сообщение
Опубликовано 21-01-2010 12:21
Junior Member


Сообщений: 24
Стаж: 20.01.10

SUMMERTIME
Intro/chorus: *sung*

Summer, summer, summertime
Time to sit back and unwind

Verse one: fresh prince

Here it is the groove slightly transformed
Just a bit of a break from the norm
Just a little somethin' to break the monotony
Of all that hardcore dance that has gotten to be
A little bit out of control it's cool to dance
But what about the groove that soothes that moves romance
Give me a soft subtle mix
And if ain't broke then don't try to fix it
And think of the summers of the past
Adjust the base and let the alpine blast
Pop in my cd and let me run a rhyme
And put your car on cruise and lay back cause this is summertime

Chorus

Verse two: fresh prince

School is out and it's a sort of a buzz
A back then I didn't really know what it was
But now I see what have of this
The way that people respond to summer madness
The weather is hot and girls are dressing less
And checking out the fellas to tell 'em who's best
Riding around in your jeep or your benzos
Or in your nissan stting on lorenzos
Back in philly we be ou in the park
A place called the plateau is where everybody goes
Guys out hunting and girls doing likewise
Honking at the honey in front of you with the light eyes
She turn around to see what you beeping at
It's like the summers a natural afradesiac
And with a pen and pad I compose this rhyme
To hit you and get you equipped for the summer time

Chorus

Verse three: fresh prince

It's late in the day and I ain't been on the court yet
Hustle to the mall to get me a short set
Yeah I got on sneaks but I need a new pair
Cause basketball courts in the summer got girls there
The temperature's about 88
Hop in the water plug just for old times sake
Break to ya crib change your clothes once more
Cause you're invited to a barbeque that's starting at 4
Sitting with your friends cause y'all remincise
About the days growing up and the first person you kiss
And as I think back makes me wonder how
The smell from a grill could spark up nostalgia
All the kids playing out front
Little boys messin round with the girls playing double-dutch
While the dj's spinning a tune as the old folks dance at your family
Reunion
Then six o'clock rolls around
You just finished wiping your car down
It's time to cruise so you head to the summertime hangout
It looks like a car show
Everybody come lookin real fine
Fresh from the barber shop or fly from the beauty salon
Every moment frontin and maxin
Chillin in the car they spent all day waxin
Leanin to the side but you can't spead through
Two miles an hour so everybody sees you
There's an air of love and of happiness
And this is the fresh prince's new defintion of summer madness

Chorus
 
Перейти на форум:
Последние активные темы форума
  Темы Просмотров Ответов Последние сообщения
I Am Legend - Я - легенда
Обсуждаем актёрские роли и высказываем своё мнение
12230 9 arman_the_mAn_In_BlAcK_
02-01-2011 01:15
Интересное о детях Смита
Спрашивайте!
10382 8 arman_the_mAn_In_BlAcK_
02-01-2011 01:02
Bad Boys II - Плохие парни 2
Обсуждаем актёрские роли и высказываем своё мнение
9369 6 arman_the_mAn_In_BlAcK_
02-01-2011 00:52
Одежда Уилла!
Спрашивайте!
10407 6 pos5klin
15-11-2010 15:35
Статьи о Нём!
Обмен мультимедиа
8468 6 woopi22
20-09-2010 16:01
Уилл Смит и Барак Обама!
Спрашивайте!
10130 2 WinD2010
24-01-2010 17:00
Семья Смит и школа.
О жизни Уилла Смита
13965 6 ie-th32l
24-01-2010 16:50
Подьем и падение!
О жизни Уилла Смита
9787 4 WinD2010
24-01-2010 16:33
Та что рядом с Уиллом
Спрашивайте!
11930 7 saflllfa
23-01-2010 23:15
Умный ход и трезвый расчет
О жизни Уилла Смита
9908 7 WinD2010
23-01-2010 22:35
Вход на сайт
Фото Уилла Смита
Голосование
Вам интересен Уилл Смит?







Сначала зарегистрируйтесь
Популярность

Rambler's Top100



Яндекс цитирования
Наш баннер

Желаете установить нашу кнопку?

узнать код